Sehän meni vahvasti: tabloid-lehti sekoitti futarin ja räppärin keskenään

Hereillä siellä kuvatoimituksessa!

Irlantilainen Evening Herald -lehti päätti uutisoida belgialaisen Romelu Lukakun siirrosta Evertonista Manchester Unitediin urheilusivujensa pääuutisena.

Ainoa ongelma uutisoinnissa on se, että kuvaan lehti oli sitten jostain ihmeellisestä ja kummallisesta syystä lykännyt grimeartisti Stormzyn.

Myönnettäköön toki, että jonkin verran samaa näköä herrasmiehistä löytyy, mutta vahvaa menoa silti.

Kuvat heistä näet alta.

#ThatsNotMe 🙈 @stormzyofficial

Henkilön GRM DAILY (@grmdaily) jakama julkaisu

Santa Monica …

Henkilön Romelu Lukaku bolingoli (@rlukaku9) jakama julkaisu