Kaikille kaikkea, jokaiselle jotakin.
Teini-ikäisenä Fizz Superstar -kykyjenetsinnän Nelly Furtadon biisillä voittanut virolainen Kerli Kõiv päätyi Euroviisu-karsintojen kautta Los Angelesiin. Siellä syntyi Love Is Dead -debyytti.
Ensisingle Walking on Air lennätti ilmaan heidät, jotka toivoisivat Martina Topley-Birdin ja Björkin kuuluvan All Saintsiin. Kappale antaa albumista valitettavan väärän kuvan, sillä moista pophelmeä ei ole samaan simpukkaan eksynyt.
Levyn aloittaa sen nimiraita, jonka kuluessa täytyy vielä kerran varmistaa, että kyseessä on sama artisti eikä esimerkiksi Idols-Agnes. Ensimmäisen kerran nimi oli tarkistettava teinigoottityylisen kansitaiteen vuoksi, mikä vedonnee yläasteikäisiin lolitoihin.
Musiikkitelevisioon räätälöityjen r'&b-pastissien ja dancehall-vaikutteiden lisäksi laulutusinaan mahtuu kornmaisen kuluneita pomppuriffejä ja standardiballadeja.
Kerlistä olisi maailmantähdeksi, jos taustajoukoille syntyisi selkeä näkemys siitä, mihin lokeroon
tuote parhaiten sopisi. Toisaalta single jokaiseen makuun -tyylinen linjattomuus voisi taata miljoonamyynnin – jos vain biisit olisivat parempia.