Roxetten hittinikkari alittaa oman rimansa
”It has sweet disco feeling all over it, but recognizing Per Gessle over the beats shouldn’t be a problem”, tähti on todennut uudesta Party Crasher -levystä.
Gessle on oikeassa. Biitit eivät ole hänen kahdeksannen sooloalbuminsa ongelma, vaan vuonna 2005 ilmestynyt Son of a Plumper, Gessle-universumissa poikkeuksellinen luovuuden purskahdus, joka sai unohtamaan, että sen tekijä on myös erään Roxetten luova voima.
Roxettessa ei ole mitään vikaa, mutta siinä on, että Party Crasher kuulostaa kokoelmalta Roxetten singlejen b-puolia.
Koska kyse on studiossa lähes asuvan liukuhihnasäveltäjän albumista, on sille toki osunut pari onnistunuttakin rallia. Esimerkiksi Perfect Excuse -hiturissa Gessle tavoittaa täydellisesti jauhonaamapopin ajattomat kauneusarvot yhdessä ihkusti laulavan Helena Josefssonin kanssa. Yhtä täydellisesti Gessle menee metsään turhanpäiväisissä discorockeissa, joiden varaan levyn runko on pystytetty.