Hiphop-hauskaa entiseltä Pitchfork-kriitikolta.
Cadence Weaponia eli edmontonilaista Rollie Pembertonia on kutsuttu ”Kanadan Dizzee Rascaliksi”, mikä ei tee kummallekaan artistille oikeutta. Toisin kuin Rascal, Pemberton ei ole lainkaan uhkaava tai macho. Kanadalaisen hiphop on viihdyttävää ja vähän näsäviisastakin, ja kuulostaa usein siltä kuin Aphex Twin jammailisi Daft Punkin tai Basement Jaxxin kanssa.
Pemberton on entinen musiikkijournalisti, joka kirjoitti levykritiikkejä muun muassa Stylusille ja Pitchforkille. Afterparty Babies, Cadence Weaponin toinen, huokuukin nörttimäistä ja itseironista fiilistä. Vitsi on vastustamattomimmillaan mainiossa kappaleessa Unsuccessful Club Nights, joka saa jokaisen joskus dj:nä toimineen sydämen jättämään pari lyöntiä väliin.
Äänikuvaltaan synteettinen albumi tasapainottelee ihan onnistuneesti hiphopin undergroundin ja valtavirran välissä. Todelliset ässäraidat jäävät kuitenkin puuttumaan, vaikka hälyisä ja raskas Your Hair’s Not Clothes! lähelle pääseekin.
Levy on myös hieman ylipitkä; 14 biisin kokonaisuuden viimeisestä kolmanneksesta ei juuri muistijälkiä jää.