Helsinkiläinen rockyhtye Us julkaisi tänään uuden levyn. Garage rockia, punkia ja klassista britti-rhythm’n’bluesia yhdistelevän Usin toisen pitkäsoiton nimi on Everybody’s Giving Up The Cabaret. Nimi on viittaus Rock’n’Roll Bandin albumiin Everybody Needs Dance Music Sometimes. Bändin debyytti Underground Resistance ilmestyi 2024.
Usin muodostavat kolme veljestä Teo Hirvonen, Pan Hirvonen ja Max Somerjoki sekä heidän ystävä Leevi Jämsä. Bändi on soittanut Glastonburyssa useita kertoja sekä esiintynyt Japanin Fuji Rock -jättifestivaalilla tänä kesänä jo kolmatta kertaa peräkkäin.
Albumin ennakkosinglet ovat soineet Suomen lisäksi Brittien ja Japanin radioissa. Japanissa Yo-Yo Revolution -single on noussut kansainvälisten artistien radiosoittolistalla sijalle 8. Uuden albuminsa Us äänitti Lontoossa tuottaja Charlie Russellin (Liam Gallagher, Alt-J, Wargasm) kanssa.
Levy löytyy suoratoistopalveluista. Alla Spotify-linkki.