Ja sitten bisnestä: Fullsteam Agencyssa organisaatiomuutoksia

Vähän muuttuu.

25.04.2023

Jenni Valtiala on musiikkiyhtiö Fullsteam Agencyn uusi markkinointijohtaja. Tehtävänimike on uusi, ja Valtialan toimenkuva on johtaa ja kehittää Fullsteamin markkinoinnin, viestinnän ja lipunmyynnin tiimejä.

Viimeksi tech-innovaatioyritys Yousicianin luovana johtajana ja markkinoinnin esihenkilönä toiminut Valtiala on aikaisemmin työskennellyt myös esimerkiksi mainos- ja viestintätoimistoissa, kuten Milttonilla ja N2:lla.

Fullsteam Agencyn bookkaustiimiä vahvistaa Jaakko Salo, joka on aikaisemmalla urallaan ollut järjestämässä satoja keikkoja eri yhtyeille sekä työskennellyt keikkamyyjänä Stupido Bookingilla, Vantaan elävän musiikin yhdistyksen tuottajana ja Myyr York Parkin ohjelmapäällikkönä.

Muita uusia rekrytointeja ovat kesäkaudeksi kotimaisten artistien tuotantotiimiin liittyvä tuotantokoordinaattori Pyry Hanski sekä niin ikään kesän ajan lipunmyynnin koordinaattorina toimiva Ronja Aro. Pyry Hanski tunnetaan vuosien kokemuksestaan paitsi artisti- ja tapahtumatuotannon parissa myös muusikkona esimerkiksi Before The Dawnin, Swallow the Sunin ja …and Oceansin riveissä. Aro puolestaan on työskennellyt ennen Fullsteamia muun muassa Live Nationin lipputiimissä sekä tv- ja elokuvatuotantojen parissa.

Rumba onnittelee kaikkia pesteistä!

Lisää luettavaa