J. Karjalainen julkaisi uutta musiikkia

Komea biisi taas!

Julkaistu:

J. Karjalainen on julkaissut uuden kappaleen. Biisin nimi on Ohikulkumatkalla, ja voit kuunnella se alta.

J. Karjalainen kertoo biisistä tiedotteella seuraavaa:

”Kappaleella kanssani soittavat Electric Sauna -bändistä tutut muusikot: Pekka Gröhn, piano ja urut; Keimo Hirvonen, rummut; Mitja Tuurala, basso ja Tommi Viksten, kitara. Lisävahvistuksena Miikka Paatelainen, Pedal Steel -kitara. Äänitimme kappaleen musiikin jo Soulavaris-levyn sessioissa 2021. Teksti löysi lopullisen muotonsa vasta tänä keväänä, kun innostuin taas kirjoittelemaan uusia biisejä.”

Kuuntele kappale alta.

Youtube video

Lue myös: Tilaa Rumban uutiskirje ja tiedät mistä kahvitauolla puhutaan! Nappaa ajankohtaiset musiikin uutiset ja puheenaiheet suoraan sähköpostiin tästä.