Ja sitten biznespuolen uutisia: Sony Music Finland uudistuu

Sonylla hieman muutoksia.

12.12.2019

Sony Music Finland uudistaa hieman organisaatiorakennettaan.

Tiedote kertoo seuraavaa:

”Sony Music Finland uudistaa organisaatiorakennettaan palvelemaan paremmin artistejaan ja yhteistyökumppaneitaan, kun vanhat markkinointi- ja commercial-tiimit korvataan uusilla Artist Services- ja Partner Services -tiimeillä. Artist Services -tiimiä tulee vetämään tammikuussa Sonylla aloittava Jannika Nyqvist (Director, Artist Services & Marketing) ja Partner Services -tiimiä Kaisu Pulli (Director, Partner Services & Baltics). Pullin vastuulla on myös jatkossa Baltian toiminnot sekä International Marketing -tiimi.”

Myös ”Sonyn Creative Team” vahvistuu, samainen tiedote kertoo. Kas tällä tavoin:

”Myös Sonyn Creative Team vahvistuu, kun aikaisemmin Universal Musicilla tuottajana ja markkinointitoimisto Supersonilla luovassa johdossa työskennellyt Patrick Lindholm aloittaa tammikuussa Sony Musicin Head of Creativena. Lindholm ehti viisivuotisen Universal Music uransa aikana olla kaksi kertaa ehdolla Vuoden musiikkivideosta Emma Gaalassa ja työskenteli visuaalisen markkinoinnin ja musiikkivideoiden parissa mm. artisteille kuten Mikael Gabriel, Robin, Tuure Boelius ja Pyhimys.”

Eikä tässä vielä kaikki, sillä:

”Tammikuussa Sonyn Partner Services -tiimissä aloittaa myös uusi Digital Manager Jere Palokangas ja Artist Services-tiimissä Marketing Coordinator Sanna Nyyssönen, sekä jatkaa jo kesällä Sonyn vahvuuteen liittynyt Influencer & Promotion Manager Maija Niemi. Myös Sony Musicin taloustiimissä on tapahtunut muutoksia, kun Olli Sjöström aloitti syyskuussa Financial Directorina Juhani Raunion jäätyä eläkkeelle.”

Rumba onnittelee kaikkia asianosaisia!

Lisää luettavaa