Mieskuvaa monimuotoisemmaksi: Pastoripiken voi bongata Reissumies-leipäpussista!

Ikoninen leipäbrändi laajentaa edustamaansa mieskuvaa.

03.11.2021

Fazerin teettämän kyselytutkimuksen mukaan lähes puolet suomalaisista miehistä kokee, että mieskuva on ahdas. Reissumies-leipäbrändi haluaa laajentaa edustamaansa mieskuvaa monimuotoisemmaksi, jotta yhä useampi kokisi olevansa hyväksytty sellaisena kuin on.

Senpä vuoksi Reissumies-leipäpakkaukset saavat syksyksi uudet kasvot. Leipäpusseissa Reissumiehinä ovat räppärinä tunnettu Pastoripike, monimuotoisuus- ja inklusiivisuuskonsultti Dakota Robin ja jääkiekkoilija Marko Jantunen. Jokainen heistä edistää omalla työllään monimuotoisuuden hyväksymistä, ja on siksi valikoitunut kampanjan kasvoiksi, Fazerilta kerrotaan.

Lisää luettavaa