Provinssi-festivaalia vietetään tällä viikolla tuttuun tapaan Seinäjoella. Päivämäärät ovat 25.–27. päivä kesäkuuta.
Suomesta mukaan saatiin viimeisimmässä artistiryppäässä Vesta, Nyrkkitappelu, Lyyti sekä paikalliset bändit Cum Morbus ja 30-vuotisen uran tehnyt Sur-rur. Lisäksi festivaaliohjelmaa täydensivät Etta, Hildá Länsman & Tuomas Norvio, Ikinä, koira, Krypta, Malla, Matti Johannes Koivu, Modem, Saimaa, Stoned Statues ja Todd Moses.
Ulkomaalaisia tähtiesiintyjiä ovat mun muassa The Prodigy, kovan hypen keskellä oleva Wolf Alice, Bring Me The Horizon, Bad Omens sekä monet muut.
Lisätietoa Provinssista sen kotisivuilta täältä.
Lue myös: Provinssi julkisti uusia nimiä
Lue myös: Elektronisen musiikin legenda The Prodigy saapuu Provinssiin