”Vi**n awesome ajaa autoo täysillä ja kuunnella Tietoo” – suomalaisyritys nousi sitten biisillään kertaheitolla somemaailman keskipisteeksi

Nyt ollaan asioiden ytimessä.

Tieto on valtaa, sanotaan.

Tieto on myös ”ohjelmisto- ja palveluyhtiö, joka toimii asiakkaidensa kumppanina liiketoiminnan uudistamisessa”, kuten yrityksen Wikipedia-sivut meille kertovat.

Tieto on nousemassa suoraan firmojen someseikkailujen top 3 -listalle. Firma äänitti Value for Life -nimisen kappaleen, joka löysi jostain syystä tiensä internetiin ja YouTubeen. Meininki on sen verran We Are the World, että myös Rumban on pakko uutisoida asiasta ja linkittää mukaan kappale, joka on parin viime päivän aikana noussut kulttiklassikoksi sinne Kiinteistömaailman räpin sekaan (jonka voit muuten katsoa täällä).

Value for Lifen alta voit sitten ihailla muutamaa muuta yritysvideota, joissa meno on kuin Aku Ankan autolla ajelisi veljenpojat kyydissä.