Vastikään Suomessa kahdella keikalla käynyt Deep Purple julkaisee uuden SPLAT!-albuminsa perjantaina 3. heinäkuuta. Nyt yhtye on julkaissut vielä yhden singlen levyltä Kappaleen nimi on Guilt Trippin’, ja se nvideon löydät alta.
Ian Gillan kertoo kappaleen äänityksistä tiedotteessa seuraavaa:
”Biisi alkaa, ja olen studiossa. Minulla ei ole vielä sanoja siihen. Joten alan vain huutaa. Se oli puhdasta iloa huutaa. Lupasin 40-vuotiaana, että lopetan huutamisen 60-vuotiaana. Nyt katselen taaksepäin ja mietin: ’Mitä siitä lopulta tuli?’ Joten kokeillaanpa sitä.”
Kuulet biisin alta.
Lue myös: Raju DP ja hikimestareita – Deep Purple kävi Suomessa, katso kuvat Espoosta
Lue myös: Deep Purple tällä viikolla Suomessa kahdella keikalla – tältä kuulostaa yhtyeen uusi musiikki
