Flow-festivaali hakee itselleen työntekijää – täytätkö sinä nämä vaatimukset?

Flow hakee työntekijää.

The Cure Flow'ssa vuonna 2019.
Julius Töyrylä

Flow-festivaali hakee työntekijää markkinointipuolelleen.

Ilmoitus festivaalin sivuilla kertoo toimenkuvasta seuraavaa:

”Oletko taitava tuottamaan sisältöä sekä englanniksi että suomeksi, tunnet digitaalisen markkinointiviestinnän keinot ja osaat räätälöidä innostavaa sisältöä digitaalisiin kanaviin? Oletko luova, idearikas ja analyyttinen some-markkinoinnin ammattilainen? Jos kiinnostuksen kohteisiisi kuuluu lisäksi musiikki ja kaupunkikulttuuri, saatat olla etsimämme tekijä Flow´n markkinointitiimiin ja toivomme kuulevamme sinusta mahdollisimman pian!”

Työnkuvaan kuuluu muun mussa sisällöntuotanto festivaalin sosiaalisen media kanaviin, markkinointi ja muu vastaava.

Enemmän lisätietoa työstä voit lukea Flow-festivaalin kotisivuilta täältä.