Etsi
Timo Pennasen uusin teos on ilmestynyt.
Aivan hyvää tällainen!
High Vis saapuu Helsinkiin!
Gasellit julkaisee huomenna uutta.
Totossa vuosina 1992-2014 soittanut Phillips on levyttänyt muun muassa The Whon, Mike Oldfieldin ja Gary Mooren kanssa.
Digelius lopettaa.
Ed Sheeranilta uusi levy.
Ihmeellinen on maa.
Uusia ajatuksia.
Nyt on hommat isolla!
Parkanon Tulikukko julkaisee uutta.
Krapissa mennään eikä meinata.